Історія компанії
1998
Якщо повернутись на кілька десятків років назад, ми почнемо історію компанії Ardis Group. Одними з перших ми познайомили українців з унікальними видами сирів з різних країн та почали імпортувати кращі світові бренди. Компанії вдалося закохати українців у сирне різноманіття


2005
Завдяки Ardis Group, українці відкривають для себе справжні свіжі сири з Італії: моцарелу, рікоту, маскарпоне.
2010
В Україні відбувається активне впровадження інновацій у сирній галузі: з’являються нові види сирів та способи їх приготування, Ardis Group налагоджує розвиток співробітництва зі сферою HoReCa.


2014
Активно слідкуючи за трендами, ми розуміємо, що в світі зростає тенденція здорового та різноманітного харчування, тож компанія починає імпорт та продаж немолочних рослинних продуктів.
2016-2017
Ardis Group розширює географію імпорту, знайомлячи українців із різноманіттям сирного світу. Розуміючи необхідність просвітницької діяльності у сфері споживання сиру, ми запускаємо проект ProCheese — спільнота поціновувачів сиру


2018-2019
Початок нової історії сирного бренду компанії: найлегший Lel’. Сир, з яким приготування стає легким. Компанія створює власне потужне виробництво та поєднує найталановитіших майстрів сирної справи. Безпека та якість продукції забезпечується багаторівневою системою контролю якості, ключовою ланкою з якої є власна лабораторія. Виробництво отримало сертифікат HACCP, підтвердження національного стандарту безпечності харчових продуктів.
2020
Відчуваючи потребу споживачів в онлайн-шопінгу, ми запускаємо проект власного інтернет-магазину ProCheese з широким асортиментом сирів, альтернативних молочних продуктів та акомпанементів до сиру.


2021
Започаткування та проведення щорічного фестивалю сирного мистецтва ProCheese Awards — події, що створена з метою підвищення культури споживання та розвитку сирної галузі України. Захід відвідали 2500+ гостей та більше 50 сирів взяли участь у конкурсі на кращий сир, переможець якого поїде вперше представляти Україну на World Cheese Awards в Іспанії.